OFERUJEMY JEDNĄ Z NAJSZYBSZYCH I NAJBARDZIEJ TRAFIONYCH METOD POZYSKIWANIA KLIENTÓW – METODA TA TO POZYCJONOWANIE WIZYTÓWKI W GOOGLE MAPACH.

POZYCJONOWANIE WIZYTÓWKI W MAPACH GOOGLE – TO SKUTECZNA METODA, ABY TRAFIĆ DO KLIENTÓW LOKALNYCH.

TWORZENIE WIZYTÓWKI GOOGLE MOJA FIRMA

BĄDŹ WIDOCZNY W MAPACH GOOGLE, ZWIĘKSZ WIDOCZNOŚĆ SWOJĄ W SIECI.

CZYM JEST GOOGLE MAPS?

Aplikacja Google Maps posiada wiele przydatnych zastosowań. Jej głównym zadaniem jest nawigacja. Pozwala ona znaleźć najkrótszą trasę do celu tak, aby np. unikać odcinków płatnych. Coraz częściej Google Maps wykorzystywane jest jednak kiedy potencjalni klienci poszukują usług oraz sklepów. Przy pomocy aplikacji ich odnalezienie w okolicy nie stanowi problemu. Właśnie z tego względu jest ona coraz częściej wykorzystywana w biznesie, pozwalając na pozycjonowanie w mapach Google.

POZYCJONOWANIE W MAPACH GOOGLE – OD CZEGO ZACZĄĆ?

Jak rozpocząć pozycjonowanie w mapach Google jako firma? Przede wszystkim należy poinformować wyszukiwarkę, że pod wybranym adresem prowadzona jest działalność. Dzięki takiemu prostemu zabiegowi, użytkownicy aplikacji będą mogli zobaczyć firmę w okolicy.

POZYCJONOWANIE LOKALNE, A MAPY GOOGLE

Pozycjonowanie w mapach Google jest szczególnie ważne w kontekście lokalnym. W momencie, kiedy użytkownik wyszuka konkretną frazę np. fryzjer – Google automatycznie dopasuje wyniki do jego lokalizacji. Oczywiście możliwe jest także wyszukiwanie sklepów i usług w innych lokalizacjach, poprzez dodanie do wyszukiwanej frazy nazwy miasta. Wyniki wyszukiwania w aplikacji Google pojawiają się na zasadzie mini mapy z zaznaczonymi punktami, a pod nimi znajdują się 3 najlepiej oceniane przez aplikację lokalizacje.

POZYCJONOWANIE W MAPACH GOOGLE – ZALECANE DZIAŁANIA

Podstawą do podjęcia działań pozycjonujących w tym przypadku jest założenie konta Google. Następnie należy dodać swoje przedsiębiorstwo do „Google Moja Firma”. Stworzenie samej wizytówki to nie wszystko – warto zadbać o umieszczenie informacji dotyczących:

  • zakresu działalności,
  • godzin otwarcia,
  • sposobu kontaktu.

Dodatkowo na wizytówce w Google Maps powinien znajdować się link, który odnosić będzie potencjalnego klienta do strony internetowej.

JAKIE ELEMENTY WPŁYWAJĄ NA POZYCJONOWANIE W GOOGLE MAPS?

Oprócz wymienionych już informacji wpływ na pozycjonowanie w mapach mają również pozytywne komentarze i opinie osób, które korzystały z usług firmy. Nie bez znaczenia pozostają słowa kluczowe oraz linkowanie.

Coraz częściej, firmy świadczące usługi decydują się również na dodanie wirtualnego spaceru po swoim lokalu. Dzięki technologii 360˚ klient może dokładnie zobaczyć, jak wygląda np. wnętrze siłowni, której akurat szukał w swojej okolicy.